Η Tourmie ξεκίνησε το 2020, ως μία εφαρμογή που στόχο είχε να ενώσει τουριστικά καταλύματα με τοπικές επιχειρήσεις, προσφέροντας μία μεγαλύτερη γκάμα υπηρεσιών στους επισκέπτες τους, αλλά και αυθεντικές τοπικές εμπειρίες. Σήμερα, η Tourmie, όχι μόνο έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει το παραπάνω, αλλά έχει εξελιχθεί σε ε΄να ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης επισκεπτών, με το οποίο τουριστικά καταλύματα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους επισκέπτες τους ψηφιακά και να προσφέρουν όλες τις πληροφορίες ή υπηρεσίες που χρειάζονται μέσα από μία μόνο εφαρμογή.
Η Καινοτομία
Η Tourmie αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο για τον κλάδο της φιλοξενίας, το οποίο βοηθάει τουριστικά καταλύματα να απλοποιήσουν τις εσωτερικές διαδικασίες τους και να βελτιώσουν τη διαμονή των επισκεπτών τους, ψηφιοποιώντας ολόκληρη την εμπειρία τους. Από την κράτηση διαμονής έως και την αναχώρηση από το κατάλυμα, οι επισκέπτες μπορούν πλέον να έχουν άμεση πρόσβαση σε κάθε πληροφορία ή υπηρεσία που μπορεί να χρειαστούν, άμεσα και online, από οποιαδήποτε συσκευή.
Η Tourmie είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης επισκεπτών, το οποίο βοηθάει τουριστικά καταλύματα να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία διαμονής στους επισκέπτες τους, καταβάλλοντας τον ελάχιστο δυνατό κόπο και χρόνο.
Με τη χρήση της Tourmie, ξενοδοχεία, καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης και εταιρείες διαχείρισης ακινήτων, έχουν στη διάθεσή τους μία σειρά από λειτουργίες, οι οποίες τους βοηθούν να κάνουν τη διαμονή των επισκεπτών τους πιο απλή, προσωποποιημένη και ευχάριστη. Πιο συγκεκριμένα:
Online check-in: Online διαδικασία check-in που επιτρέπει στους επισκέπτες να συμπληρώσουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη διαμονή τους πριν φτάσουν στο κατάλυμα. Αυτό εξοικονομήσει χρόνο και να διευκολύνει την άφιξη των επισκεπτών.
Ψηφιακός οδηγός επισκέπτη: Προσωποποιημένος ψηφιακός οδηγός επισκέπτη με άμεση πρόσβαση σε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή των επισκεπτών, όπως οδηγίες προς το κατάλυμα, οδηγίες check-in και check-out, κωδικός WiFi, οδηγίες χρήσης συσκευών, πληροφορίες για την περιοχή, πληροφορίες για πάρκινγκ κ.α.
Οδηγός περιοχής: Διαδραστικός χάρτης με προτάσεις για φαγητό, δραστηριότητες, αξιοθέατα, τρόπους μεταφοράς, καταστήματα, ιατρεία, υπηρεσίες, και οτιδήποτε άλλο είναι χρήσιμο να γνωρίζουν οι επισκέπτες για την περιοχή.
Πρόσθετες υπηρεσίες: Online μηχανή κρατήσεων για πρόσθετες υπηρεσίες, οι οποίες μπορεί να προσφέρονται εντός καταλύματος ή μέσω εξωτερικών συνεργατών. Εύκολη διαδικασία κράτησης και online πληρωμές με απόλυτη ασφάλεια.
Δίκτυο τοπικών παρόχων υπηρεσιών: Διασύνδεση καταλύματος με τοπικούς παρόχους υπηρεσιών, όπως ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ταξί, ξεναγήσεις και εκδρομές. Εύκολη διασύνδεση μέσα σε λίγα λεπτά και όφελος από προμήθεια για κάθε επιτυχημένη πώληση υπηρεσίας στους επισκέπτες.
Αιτήματα επισκεπτών: Σύστημα διαχείρισης αιτημάτων, με το οποίο τα καταλύματα μπορούν να λαμβάνουν αιτήματα επισκεπτών online, να αναθέτουν εργασίες στην ομάδα τους και να παρακολουθούν/παρουσιάζουν την εξέλιξή τους σε πραγματικό χρόνο.
Live chat: Δυνατότητα ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας, που επιτρέπει στο προσωπικό να μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις ή να λύσει προβλήματα άμεσα, όπου κι αν βρίσκονται οι επισκέπτες.
Κύρια πλεονεκτήματα
- Αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών
- Αύξηση της ικανοποίησης των επισκεπτών και βελτίωση κριτικών
- Εξοικονόμηση χρόνου και βελτίωση της αποδοτικότητας του προσωπικού
- Αύξηση εσόδων από πωλήσεις υπηρεσιών
Η Tourmie ξεκίνησε το 2020 από τον Στέλιο Χρηστάκη, τον Γιώργο Χρηστάκη και τον Γιάννη Μακρίδη στο Ηράκλειο Κρήτης, όταν στους δύο πρώτους, ως ιδιοκτήτες και διαχειριστές καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, δημιουργήθηκε η ανάγκη για μία ψηφιακή λύση, η οποία θα τους βοηθούσε να συνδεθούν εύκολα με τοπικούς παρόχους υπηρεσιών στην περιοχή τους, να προσφέρουν μία μεγαλύτερη γκάμα υπηρεσιών στους επισκέπτες τους και να κερδίζουν επιπλέον χρήματα από κάθε πώληση. Σήμερα, η Tourmie, όχι μόνο συνδέει τουριστικά καταλύματα με τοπικές επιχειρήσεις, αλλά τα βοηθάει και να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία διαμονής στους επισκέπτες τους, καταβάλλοντας τον ελάχιστο δυνατό χρόνο και κόπο απο το προσωπικό του κάθε καταλύματος.
Έπειτα από τρία χρόνια, η ομάδα πλέον έχει διευρύνει το πελατολόγιο της σε όλη την Ελλάδα και έχει διακριθεί με τρία σημαντικά βραβεία καινοτομίας, από τον CapsuleT Accelerator του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και το Envolve Entrepreneurship Greece. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία σχεδιάζει τις διαδικασίες ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της και στο εξωτερικό, όπως την Ισπανία και την Ιταλία, δύο από τις μεγαλύτερες αγορές της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ευρώπη, ενώ έχει ήδη εγγεγραμμένους χρήστες σε χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, το Μεξικό, Ινδονησία, Νότια Αφρική κ.α. Τα μέλη της ομάδας τους τελευταίους 6 μήνες έχουν τριπλασιαστεί, ενώ η εταιρεία, με την εξωστρέφεια της, στοχεύει στη δημιουργία ακόμα περισσότερων θέσεων εργασίας για την ανάπτυξή της στις ξένες αγορές.